Üzletszabályzat

(A viszonteladó partnereinkre vonatkozó, jelen ÁSZF bizonyos részeitől eltérő elemek az oldal alján kerültek részletezésre)

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév:GÉFI 2000 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely:
9171 Győrújfalu, Akácos út 22.
Adószám:
11951443-2-08
Cgj. szám:
08-09-008609
Kibocsájtó cégbíróság:
Győr-Moson-Sopron megyei Bíróság Cégbírósága
Szerződés nyelve:
Magyar
Elektronikus elérhetőség:
info@gefi2000.hu
Telefonos elérhetőség:
96/541-541
Adatkezelői nyilvántartási szám:
NAIH-109613/2016

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással vagy a telephelyen történő személyes átvétellel rendelhetőek meg.


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • vízszerelvények, csaptelepek
  • zár- és vasalattermékek
  • kerti és mezőgazdasági termékek
  • fűtéstechnikai termékek
  • tömítő- és szigetelőanyagok
  • rögzítő- és kötőelemek
  • gépek, szerszámok

A termékekre vonatkozóan feltüntettük mind a nettó árakat, mind az áfa értékével növelt (bruttó) árakat, az árak azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Rendelési információk

A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációk aktiválása munkatársaink által, manuálisan történik, legkésőbb a regisztrációs igény beérkeztét követően 24 órán belül.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik hétfőtől csütörtökig 8-16 óráig, pénteken 8-12 óráig. A 24órán belüli kiszállítást hétfőtől csütörtökig a 14:00-ig beérkezett rendelések esetén tudjuk garantálni. Ezen időpontokon túl is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 24 óra (ide nem értve a hétvégi és ünnepnapokat.)
A megrendelés állapota a weboldalon nyomonkövethető, a teljesítés megkezdésével, illetve annak folyamatával kapcsolatban külön értesítést nem küldünk. Amennyiben a megrendelés teljesítését követően tisztázandó kérdés merül fel, munkatársaink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete

  1. Lépjen be regisztrált adataival.
  2. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba (a kosárba rakodhat belépés nélkül is, de rendelni csak belépett állapotban tud).
  3. A kosár mindenkori tartalma a jobb felső sarokban látható „Kosár” ikonra való kattintással megtekinthető.
  4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A megrendelés elküldésében a webáruház lépésről lépésre segítségére lesz.
  5. Ne feledje a személyes, számlázási, és szállítási adatok ellenőrzését, illetve szállítási/fizetési mód kiválasztását.
  6. Az adatok ellenőrzését és megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  7. Megrendelése állapotát a továbbiakban belépést követően nyomon tudja követni.

A megrendelt termék/házhozszállítás díja fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a számlával egyező módon tartalmazza a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt a megrendelő fizeti).
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Webáruházunk megrendeléseit a Sprinter futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni

Bankkártyás fizetés menete és feltételei

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.

A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Kártyabirtokos részéről felmerülő reklamáció benyújtásának módja és feltételei, árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanítása

Személyes bejelentés: telephelyünkön ( 9171 Győrújfalu Akácos út 22.)

Írásban:
a) postai úton: GÉFI 2000 Kft., 9171 Győrújfalu Akácos út 22.
b) e-mailben: info@gefi2000.hu

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, az Ügyfélszolgálat megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket az alábbi címre: 9171 Győrújfalu Akácos út 22.

1.) Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.
2.) Futárt küldünk az Ön által megadott címre, előre egyeztetett napon (kérjük, hogy készítse elő a csomagot és ahhoz csatolja a számlát vagy annak olvasható fénymásolatát)
3.) A termék telephelyünkre történő megérkezése után jelzünk Önnek, ezt követően írja meg nekünk a bankszámlaszámot, melyre szeretné, hogy az összeget visszautaljuk.

A vásárlás értékének visszafizetését az Ügyfélszolgálat intézi, amelyre a csomag átvételétől számított 14 napon belül kerül sor.

Házhoz szállítás díjszabása

Nettó 50.000 Ft (bruttó 63.500 Ft) rendelési érték felett a kiszállítás díjmentes!

Nettó 50.000 (bruttó 63.500) Ft rendelési érték alatt a kiszállítás díja: nettó 1500 Ft + ÁFA (bruttó 1905 Ft)

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Forgalmazott termékeinkre az adott termék gyártója-importőre által megadott időtartamú garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon, továbbá a számlán és weboldalunkon is megtalálható elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk címére (9171 Győrújfalu, Akácos út 22.) is visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Információk
Az esetleges elírásokért további felelősséget nem vállalunk. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, erről viszont minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, a vevő ennek függvényében dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ; ha a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A hivatkozott kormányrendelet teljes terjedelmében elérhető itt: Jogtár

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges.)

Adatkezelés

A webáruház használata során a részünkre rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a vállalkozásunk alvállalkozója (pl. futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat vállalkozásunk megrendelés teljesítéséhez használja fel. A webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A hivatkozott kormányrendelet teljes terjedelmében elérhető itt: Jogtár

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@gefi2000.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a GÉFI 2000 Kft. fentebb részletezett általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Általános szerződési és felhasználási feltételek módosulása nagykereskedelmi (viszonteladói) fogyasztók esetén

Viszonteladó partnereink főszabályként a fent részletezett ÁSZF-ben foglaltak szerint jogosultak webáruházunk használatára, az alábbi eltérések figyelembevételével:

  • viszonteladó partnerek a regisztrált adataikkal történő belépést követően saját, személyre szabott áraikat fogják látni a termékeknél feltüntetve;
  • a kiszállítási opciók választása esetén az eddigi szállítási gyakorlatnak megfelelően továbbra is rendelkezésükre áll a GÉFI Kft. saját gépkocsija, illetve üzletkötője általi kiszállítás választásának lehetősége;
  • a fizetés a felek korábbi megállapodásának megfelelő módon történik;
  • garanciális vagy elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásához módjukban áll igénybe venni az őket látogató üzletkötő kolléga segítségét.

(Jelen ÁSZF létrehozásakor felhasználtuk a www.torvenyeswebaruhaz.com által biztosított szabadon igénybe vehető sablont.)