Rendelési információk

A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációk aktiválása munkatársaink által, manuálisan történik, legkésőbb a regisztrációs igény beérkezését követő 24 órán belül.

Rendelés menete

·       Lépjen be regisztrált adataival.

·       A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba (a kosárba rakodhat belépés nélkül is, de rendelni csak belépett állapotban tud).

·       A kosár mindenkori tartalma a jobb felső sarokban látható „Kosár” ikonra való kattintással megtekinthető.

·       Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A megrendelés elküldésében a webáruház lépésről lépésre segítségére lesz.

·       Ne feledje a személyes, számlázási, és szállítási adatok ellenőrzését, illetve szállítási/fizetési mód kiválasztását.

·       Az adatok ellenőrzését és megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

·       Megrendelése állapotát a továbbiakban belépést követően nyomon tudja követni.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. Hétfőtől csütörtökig 8-15 óráigpénteken 8-12 óráig.

A 24 órán belüli kiszállítást, hétfőtől csütörtökig a 14:00-ig beérkezett rendelések esetén tudjuk garantálni. Ezen időpontokon túl is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az általános teljesítési határidő, a megrendeléstől számított 24 óra (hétvégi és ünnepnapok kivételével).

 A teljesítés megkezdésével, illetve annak folyamatával kapcsolatban külön értesítést nem küldünk. Amennyiben a megrendelés teljesítését követően tisztázandó kérdés merül fel, munkatársaink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel, a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

A megrendelt termék fizetésének módja

Utánvétes fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

Utánvétes fizetési mód választása esetén, utánvét kezelési költséget számolunk fel, melynek díja bruttó 673 Ft. A fizetendő végösszeg a számlával egyező módon, tartalmazza a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt a megrendelő fizeti). A számlát minden esetben a csomag tartalmazza.

Bankkártyás fizetés menete és feltételei

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártyán szereplő nevet, kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.

A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

 

Házhoz szállítás díjszabása



Viszonteladó partnereink, cégek részére:

Nettó 100.000 Ft rendelési érték felett a kiszállítás díjmentes!

Nettó 100.000 Ft rendelési érték alatt a kiszállítás díja: nettó 3.200 Ft

Magánvevőink részére:

Bruttó: 40.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes

Bruttó 40.000 Ft alatt a kiszállítás díja bruttó 2.160 Ft

             

Csomag átvétele

Kérjük a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Webáruházunk megrendeléseit az ExpressOne futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon, 8-17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

 

Kártyabirtokos részéről felmerülő reklamáció benyújtásának módja és feltételei, árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanítása

Személyes bejelentés:

telephelyünkön (9171 Győrújfalu, Akácos út 22.)

Írásban:

a.) postai úton: GÉFI 2000 Kft., 9171 Győrújfalu Akácos út 22.

b.) e-mailben: info@gefi2000.hu

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges az Ügyfélszolgálat, megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket az alábbi címre: 9171 Győrújfalu Akácos út 22.

Igénybejelentés menete:

              1.) Tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja;      hiba      bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt       igény.

              2.) Futárt küldünk az Ön által megadott címre, előre egyeztetett napon (kérjük, hogy         készítse elő a csomagot és ahhoz csatolja a számlát vagy annak olvasható        fénymásolatát)

              3.) A termék telephelyünkre történő megérkezése után jelzünk Önnek, ezt követően írja meg nekünk a bankszámlaszámot, melyre szeretné, hogy az összeget     visszautaljuk.

 A vásárlás értékének visszafizetését az Ügyfélszolgálat intézi, amelyre a csomag átvételétől számított 14 napon belül kerül sor.

 

Garancia 

Forgalmazott termékeinkre az adott termék gyártója-importőre által megadott időtartamú garanciát vállalunk.

 
Termék meghibásodása esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon, továbbá a számlán és weboldalunkon is megtalálható elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. 

 

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk címére (9171 Győrújfalu, Akácos út 22.) is visszaküldheti. Portósan(utánvéttel) küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak! 

 

Információk

 
Az esetleges elírásokért további felelősséget nem vállalunk. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, erről viszont minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, a vevő ennek függvényében dönthet a megrendelés véglegesítéséről.